Siti Nurhaliza Melahirkan, Luna dan Dewi Sandra Beri Selamat

Siti Nurhaliza di video klip lagu untuk anaknya
Sumber :
  • Instagram Siti Nurhaliza

VIVA – Penyanyi Malaysia Siti Nurhaliza baru saja melahirkan anak pertamanya. Istri Datuk Sri Khalid Mohamad Jiwa ini melahirkan anak pertama mereka pada Senin, 19 Maret 2018, pukul 08.17 waktu Malaysia.

Maxime Bouttier Pamer Foto Lawas Luna Maya yang Dicurinya

Pelantun Jerat Percintaan itu melahirkan bayi perempuan dengan berat 3,55 Kilogram dengan persalinan caesar. Kabar bahagia ini langsung dia ungkapkan lewat akun Instagramnya @ctdk hari ini. 

Pelantun Cindai ini kerap mengungkapkan kebahagiaannya di akun instagram. Seperti belum lama ini, iamengunggah foto sambil menggendong sang buah hati. Dalam unggahannya Siti dan suami menyampaikan terima kasih kepada semua pihak yang ada di Malaysia, Indonesia, Singpura, Brunei dan lain. 

Kasus Korupsi Suami Sandra Dewi, Dewi Sandra Kena Imbas Salah Orang!

“Saya bersama suami serta anakanda kami ingin mengucapkan terima kasih kepada semua yang mengucapkan tahniah dan mendoakan kami dari mana saja anda berada, Malaysia, Indonesia, Singapura, Brunei dll,” tulis Siti.

Ia juga tidak lupa menyampaikan ucapan terima-kasih kepada rekan-rekan sesama artis, dokter dan perawat.

Kisah Spiritual 6 Artis Indonesia yang Memutuskan Mualaf, Dian Sastro Usai Bom Bali

“Kepada rakan-rakan artis saya juga, terima kasih di atas ucapan dan ingatan kalian. Alhamdulillah, saya dan anakanda dalam keadaan baik, pihak doktor dan jururawat menjaga kami dengan baik. Terima kasih juga kepada semua pihak yang mengirimkan hadiah sehingga ke hari ini. Buat masa ini saya hanya dinasihatkan untuk berehat oleh doktor,” sambung Siti.

Siti Nurhaliza

Komentar pun datang tidak hanya dari warganet dan fans Siti, dua artis cantik Indonesia, Luna Maya dan Dewi Sandra juga berkomentar di postingan Siti. 

“Congratulations dear @ctdk,” tulis Luna Maya. 

“Congratulations...Alhamdulillah...so blessed to be given amanah terindah from Allah SWT...semoga menjadi anak sholeh,” tulis Sandra Dewi.

Halaman Selanjutnya
Halaman Selanjutnya